Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Πόσο σε νευριάζει;

Στέλνω ένα mail.
1 ώρα και 45 λεπτά μετά παίρνω τηλέφωνο τον παραλήπτη του mail μου για να ρωτήσω γιατί δεν βλέπω να έλαβε δράση για αυτά που έγραφα.

-Έστειλα σου ένα mail πριν που 2 ώρες σχεδόν...εν μου έφκαλες τα εισιτήρια...
-Hellooooo? Έφκαλα σου τααααα. Πριν 2 ώρες σχεδόοοοον.
-Ε, εν μου το έφκαλες, είμαι μέσα τωρά τζαι εν βλέπω να έχει εισιτήριο μέσα.
-Έφκαλα σου το μάνα μου.
-Οκ, εν το βλέπω, τι έννα κάμω;
-Να σου το στείλω σε mail, δώσε μου τον κωδικό της κράτησης.
-ΧΧΧΧΧΧ
-Α, περίμενε γιατί εγώ έννεν τούτο που έφκαλα, εν το άλλο, της κυρίας τάδε, όι του κύριου.
-Ναι αλλά έστειλα σου τα τζαι τα 2 μαζί.
-Έννεν.
-Ναι.
-Έννεν μάνα μου, αφού έχω το δαμέ δίπλα μου.
-Τζι εγώ θωρώ το μπροστά μου όπως σου το έστειλα.
-Α, έτο, ε, εν το είδα, φκάλλω σου το τωρά.



Παρόλα αυτά εν εσηκώθηκα να πάω να την έβρω τζαι να την σύρω χαμαί να την κατακερματίσω.
Δέχομαι συγχαρητήρια.

Over and out.

5 σχόλια:

Unknown είπε...

Δείχνουμε κατανόηση μια στο τόσο ρε. Ένιξερεις σε τι κατασταση ένι ο καθένας.

μισ πσαροκόκαλο είπε...

"έννεν"!
λες κι είμαστε μωρά.

Moonlight είπε...

Φουρνοφκιούι, έχει κανένα χρόνο που δείχνω κατανόηση και μιλά μου τζαι λαλώ έννεν μαννή, απλά έχει περίεργο χιούμορ... ε, τελικά εν μαννή. Τζαι σε ό,τι κατάσταση και να ήταν, να μουλλώνει, όι να επιμένει ότι έχει δίκαιο τζαι να μου λαλεί "εν δίπλα μου" λες τζαι εν argument τούτο για το ότι έκαμε το σωστά.

Μισ, εντελώς όμως σαν μωρό. Μόνιμα. Σήμερα απλά ήταν το τοπ!

Ανώνυμος είπε...

έπρεπε να της δώκεις που πάνω αλλά αφού εν τόσο μαννλή μεν ανησυχεις εννα έχεις και δεύτερη και χιλιοστή να μεν σου πω ευκαιρία

thedude είπε...

fuck it, let's go bowling
https://www.youtube.com/watch?v=y4aPSjQ6Za8