Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Προσπάθεια

Προσπαθώ να είμαι καλή. Γενικά.
Προσπαθώ να είμαι εντάξει με τον εαυτό μου εγώ, να μεν μετανιώνω πράματα και συμπεριφορές.
Μερικές φορές καταφέρνω το, μερικές φορές όι. Αλλά σίουρα είμαι σε πολλά πιο καλό δρόμο από ότι ήμουν πριν 10 χρόνια τζαι πριν 5 χρόνια τζαι πέρσι.
Τζαι τούτο εν επιτυχία για μένα.

Προσπαθώ να είμαι καλός άνθρωπος, τζαι καλή φίλη. Να είμαι "τζειαμέ" άμα με θέλουν, άμα με χρειάζουνται, να βρίσκω τρόπους να δείχνω τα καλά που βλέπω στους ανθρώπους και οι ίδιοι δεν τα βλέπουν.
Προσπαθώ να μεν λαλώ ψέματα, να λαλώ τη γνώμη μου, να μεν προκαλώ κακό.
Προσπαθώ να μεν θυμώνω, να είμαι πιο ανεκτική.

Κάποιοι έννα γελάσουν διαβάζοντας αλλά νομίζω εν πιο εποικοδομητικό να σκεφτούν λίο καλύτερα.

Ξέρω ότι έχει αξία ο χρόνος που ήσουν φίλος με κάποιον, η φάση στην οποία ήσουν φίλος με κάποιον, ο καφκάς με τον κάποιον, η φορά που έφυα που σπίτι του, η φορά που τον έθκιωξα που σπίτι μου, ο χρόνος που εκάμαμε να μλήσουμε, τζαι το ότι τελικά εμιλήσαμε. Ξέρω την αξία που έχει η συγχώρεση. Των φίλων μου για μένα, τζαι η δική μου για τζείνους, τζαι μέσα που τούτο συγχωρώ τζι εγώ τον εαυτό μου όταν το αξίζει.

Προσπαθώ να διώ ευκαιρίες στους φίλους μου. Στους ανθρώπους που γνωρίζω τζαι που βλέπω ότι εν "καλοί". Τζαι περιμένω ευκαιρίες τζαι που τζείνους.

Κάποιες φορές έχω λάθος και δεν ήταν τζείνο που ενόμιζα. Ή δεν μου εδώσαν τζείνοι την ευκαιρία να δουν ποια είμαι. Κάποιος φορές έδωσα παραπάνω ευκαιρίες από ότι αξίζαν. Τζαι δεν το μετανιώνω, όσο κι αν εθύμωσα με τον εαυτό μου ή μαζί τους.

Κάποιες φορές όμως-τζαι τούτο εν που αξίζει όσα τζαι να δώσω λάθος-οι άνθρωποι εκτιμούν τα, διούν μου τζι εμένα τες ευκαιρίες που μου αξίζουν, τζαι δημιουργείται μια πιο βαθιά σχέση. Χωρίς να το έχεις συζητήσει ποτέ ξέρεις ότι ο άλλος εστάθηκε σου χωρίς να το κάμει θέμα σε μια μικρή δυσκολία, τζαι τωρά στέκεσαι του σε μια δική του δυσκολία πιο μεγάλη, τζαι το θέμα προχωρά, με όμορφες τζαι με δύσκολες (εν θα πω κακές ή άσχημες) στιγμές. τζαι πάει κάπου καλύτερα. Τζαι μόνο τζείνη η ικανοποίηση της αλληλοεκτίμισης τζαι της αίσθησης ότι ο άλλος εν καλός, όντως, εν μεγάλο πράμα.

4 σχόλια:

μισ πσαροκόκαλο είπε...

Το να είσαι εκεί για τον άλλο, να τον ακούσεις, είναι πολύ σημαντικό.
Πολλές φορές νιώθω ότι μιλάω σε κενά κεφάλια απέναντι.

Κατά τ'άλλα, ΧΑΛΑΡΆ.
Με καπς, για να καταλαβαίνεις 😉

Moonlight είπε...

<3 καπς
φέεεεετα που λέει και μια διαφήμιση.

Ακριβώς αυτό, τον τελευταίο χρόνο κατάλαβα τη σημασία του "good listener". Πάντα νόμιζα ότι το πιο σημαντικό είναι να μπορείς να δώσεις 2 συμβουλές, αλλά τελικά και το να ακούς και να σε ακούν έχει τη σημασία του.

Ανώνυμος είπε...

ΣτΗν ΑθΑλΛαΣσΑ αΔεΡφΕς ΜοΥ σΤηΝ αΘαΛαΣσΑ, κΑι Με ΜιΚρΑ κΑι Με ΜεΓαΛα ΓρΑμΜαΤα, ΧωΡιΣ τΟνΟυΣ ΓιΑ νΑ κΑτΑλΑβΕνΕΤε Οι ΤιΠοΤε ΑλΛο.

Υ.Γ ΔιΑβΑζΩ μΟνΟ τΑ ΣχΟλΙα, Τι ΕχΕΙ νΑ πΕι Ο γΙαΤρΟς;

Peripaixtra είπε...

πολλά σημαντικό να ακούεις τον άλλο. κάποιες φορές που είχα κάτι εγώ τζιαι έπιανα τις κορούες τζιαι τελικά ελαλούσαν μου τζείνες κάτι που είχαν, ένιωθα τζιαι εγώ καλά, που με εσκεφτήκαν να μου το πουν. Τι ωραίο πράμα να εκτιμάς την φιλία..